poniedziałek, 2 lipca 2012

praca z programem Sketch up- jestem z siebie bardzo dumna

Witajcie,

Na mojej uczelni jest przymus pracy w programach komputerowych. I o ile PS nienawidzę z wzajemnością (może winny jest Ram , którego mam za mało, ale każdy kontakt powyżej kartki A3 kończy się lekkim załamaniem nerwowym) to Sketch up pokochałam od razu! Jest programem intuicyjnym, łatwym i darmowych.
Uwielbiam się nim bawić, często pomaga mi "obejrzeć projekt" z każdej strony i zauważyć, że na rysunku jest inaczej, a w wykonaniu inaczej.

Polecam Wam go do zabawy i ułatwienia sobie np. lekcji techniki czy projektowania. Jest programem google, więc za darmo.

Chcę się Wam pochwalić moimi pracami:) 
To są tylko "szkice" i mają mi pomagać łapać formę  bryły , wiec nie są co do milimetra robione i nie patrzyłam na kolory czy inne cuda:) Praca to tylko 7 godzin modelowania w programie, co powoduje u mnie jeszcze większą dumę


6 komentarzy:

  1. Przypomina mi Poznańską słoniarnie ;)))
    http://epoznan.pl/miejsca/photo/8589.jpg

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zapewne bym tego nie zrobiła hehe :D
    \Ładnie , gratuluję ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. A co to ma być za budowla na tych rysunkach ???

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko 7... masakra, ja nie cierpię takich programów a też mnie to czeka ;d

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies