czwartek, 6 września 2012

Organicum recenzja

Witajcie,

Dzisiaj recenzja dwóch próbek na raz. Stosowałam je łącznie i nie potrafię określić jak samodzielnie działają. Oba produkty są z firmy Organicum. Dostałam je jako gratisy w sklepie z naturalnymi kosmetykami ( nic dziwnego sama wydalam tam 100 zł i namówiłam 3 koleżanki na zakupy).

Opis producenta
ORGANICUM - Intensywna odżywka wzmacniająca cebulki włosowe z hydrosolami
Cena: 49.00 zł

Parametry
wielkość:
 350 ml
Systematycznie stosowana wpływa na porost włosów oraz na zwiększenie ich objętości. Pszenica, soja, białko owsa i aloes odbudowują i odmładzają włosy poddawane chemicznym zabiegom. Odżywka Organicum nie zawiera barwników, parabenów, silikonu, syntetycznych ekstraktów, parafiny (olej mineralny), EDTA, lanoliny i żelatyny.

ORGANICUM - Szampon stymulujący wzrost włosów z organicznymi hydrosolami
Cena: 38.00 zł

Parametry
wielkość:
 350 ml
Szampon do włosów suchych. Produkty Organikum polecane są do codziennej pielęgnacji włosów. Zawierają organiczne botaniczne hydrosole skutecznie odmładzające i odżywiające włosy. 
Początek formularza
Dół formularza

Zgodność z opisem producenta: -
Nie wczuwałam się jaki szampon mam, ogólnie ulotkę przejrzałam, a na próbce nie jest napisane co to robi. Więc używałam całkowicie w ciemno, czy to na porost czy odbudowę. Kompletnie nie zauważyłam żadnych efektów, które są polecane, na porost nie wpłynęło, na objętość wręcz odwrotnie- przyklap, czy zostały odbudowane nie widzę.

Cena: 0
Nie mogę się zdecydować, bo jak ktoś pracuje, ma kasę i zależy mu na pielęgnacji naturalnej to cena za dużą butlę jest opłacalna. Ale ja nie widziałam żadnych dobrych efektów, więc szkoda kasy wyrzucać w błoto. Dużo osób jest zachwycona.

Dostępność: -
W sklepach z naturalnymi produktami (np. w Nowym Targu), na halfy.pl – niestety dostępność w małych miastach jest tragiczna jedynie przez Internet.

Opakowanie: +
Moje próbki maja bardzo podobne opakowanie do dużych, na prawdę jest to ogromna butla aż 350 ml! Nie przeźroczysta, tak że nawet pod światło nie widziałam ile jest produktu w środku. Twardy plastik, pod koniec wyciskanie okropne. Fajnie się rozkręca, łatwo domyć resztki. 

Działanie: -
Spodziewałam się cudów, naprawdę. Tak mi pani zareklamowała, naczytałam się w necie, że od razu chciałam całą butle kupić! Na szczęście nie kupiłam. Oba kosmetyki po prostu nie działają na mnie. Czuję się tak jakbym myła sama wodą? A odżywki w cale nie nakładała. Włosy są szorstkie, potrzebują nawilżenia dodatkową odżywką b/s. Dodanie kilku kropel oleju, soku z aloesu nie pomogło w cale. Laminowanie z tymi kosmetykami było klapą.  Używałam ok 8 myć , zabrałam w podróż na Słowację, myłam włosy po basenie z chlorem, po opalaniu.  Efekty cały czas tak samo kiepskie. Przestały mi się sypać tak bardzo włosy, ale nie mogę powiedzieć na pewno, że to przez te produkty. Stosowałam wodę brzozową , witaminy, drożdże. 

Zapach: +
Przyjemny, jak szampon z dodatkiem ziół.

Przyjemność użycia:-
Włosy się plączą, po wyschnięciu są suche, opakowanie jest twarde i ciężko wylać dobra ilość. 

Zalety:
- myje włosy
- reklamują się że mają dobry skład (nie zawiera barwników, parabenów, silikonu, syntetycznych ekstraktów, parafiny (olej mineralny), EDTA, lanoliny i żelatyny. )

Wady:
- nie działają nawet dobrze, są kiepskimi produktami
-potrzeba dodatkowego nawilżenia
- włosy się plączą
- przyklap
- włosy jakby bez życia, cieniutkie, puszące się

Podsumowanie:
Cieszę się, że miałam próbki. Dla moich włosów są beznadziejnymi produktami. Nie działają dobrze a co dopiero przyśpieszać porost czy odbudowywać. 

Czy kupie ponownie:-
Nie, na pewno nie kupię tych produktów, ani żadnego z tej firmy. 


Ocena z punktów: 2,5 / 8

Moja subiektywna ocena: 3/8



Linki do pozostałych moich recenzji szamponów i odżywek:



21 komentarzy:

  1. Jak można na podstawie próbek oceniać działanie kosmetyków? Ok, odżywka mogła od razu nie podpasować, wysuszać itd. , ale zdanie ''szampon nie wpłynął ani na porost ani na odbudowę...'' - jak próbka na kilka razy mogłaby tego dokonać...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, ze można ocenić. Po próbkach miałam okropne włosy ,przyklap, były suche i szorstkie. I tak samo jakbym miała cały produkt czy próbkę nie męczyłam bym nią włosów, żeby poczekać czy odbuduje czy nie. Oceniam działanie teraz, a teraz było fatalne.

      Nie uważam, że produkt który wysusza włosy, robi siano i po prostu źle działom na moje włosy może im pomóc w byciu pięknymi, zdrowymi, czy gęstymi.

      Woda brzozowa zmniejszyła wypadanie w 3-4 dni i nie musiałam czekać długo na efekty.

      Usuń
    2. Ja wiem, że niektóre rzeczy mozna ocenic od razu - czy przesusza włosy, czy robi oklap - ale, cytując ''Kompletnie nie zauważyłam żadnych efektów, które są polecane, na porost nie wpłynęło, na objętość wręcz odwrotnie- przyklap, czy zostały odbudowane nie widzę'' - no trudno, żeby po kilku razach coś wpłynęło na porost czy odbudowę, jest to w samym założeniu niemożliwe, więc po prostu to zdanie jest bez sensu. I ja też nie twierdzę, żeby stosować na siłę jak coś nie pasuje - odwołując sie do twojego kolejnego zdania. Mówię, że jak się nie sprawdziło czegoś pod danym kątem - np. wpływu na porost - to nie można mówić ''nie pomogło na porost''.

      Usuń
  2. Ostatnio również użyłam próbki tego szamponu. Nie zmył do końca olei, co sprawiło właśnie przyklap włosów przy nasadzie.

    Jeszcze chcę go wypróbować na mycie włosów, ale bez olei..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie czy nakładałam olej czy nie efekty były takie same- czyli przyklap i brzydkie włosy.

      Usuń
    2. O masz, czyli kiepsko naprawdę..

      Usuń
  3. ło.. cienko z tymi minusami, za dużo ich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do najatańszych one nie należą, a i jeszcze nie spełniają wszystkiego tego co powinni hmm nie ładnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. szamponu nie miałam odżywkę za to tak, nawilża moje włosy całkiem fajnie ale wydajność strasznie kiepska, tak często tyle wydawać na odżywkę bym nie chciała:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam 2 próbki tego szamponu i jeszcze nie używalam. Faktycznie cena nie zachęca :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ocena niska...Nie popisali się z tymi GRATISAMI:-/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze,że najpierw sprawdziłas jak działaja poprzez próbki!

    OdpowiedzUsuń
  9. łeee, to lipa z tą odżywką i szamponem... polecam odżywkę z Pantene, taka w białym opakowaniu i z zieloną nakrętką. zapomniałam, jak się nazywa, ale jest w takim opakowaniu jak jakieś kremy. bardzo fajna i chyba nawet niedroga :)
    dziękuję bardzo ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa okej, w takim razie nie polecam ;d
    dziękuję bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś seria organicum do mnie nie przemawia

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ostatnio coś szamponu dobrać nie mogę, więc wrócę do sprawdzonych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj :) Bardzo zaciekawił mnie Twój blog, dlatego zostawiam po sobie ślad :) Naprawdę, podoba mi się:). Chciałabym Cię serdecznie zaprosić także do mnie http://www.hushaaabye.blogspot.com . Jestem pewna, że znajdziesz tam wiele dla siebie :))... Pozdrowienia serdeczne i zapraszam do obserwowanych :*:)

    OdpowiedzUsuń
  14. produktów wcześniej nie znałam , ale dobrze wiedzieć że są do niczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co do tego porostu włosów, to chyba efekty można zauważyć po dłuższym czasie. Co do drugiego produktu - chyba rzeczywiście można się czegoś spodziewać już po kilku użyciach.
    Ale ciekawią mnie te hydrosole od pewnego czasu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies