niedziela, 25 listopada 2012

Pomadki kokosowa i oliwkowa z Ziaji

Witajcie,

Dzisiaj recenzja dwóch pomadek z firmy Ziaja: kokosowej i oliwkowej. Mam zdjęcie tylko jednej- kokosowej, bo oliwkową zabrał mój mąż do pracy. Kupiłam obie w Rossmanie: kokosową za 5,99 zł a oliwkową za 4,99zł. Przed zimą chciałam zadbać o usta moje i mojego męża. Dla mnie pomadka ma dobrze nawilżać, nie wysuszać ust, dość długo utrzymywać się na ustach i sprawiać żeby nie pękały. Dodatkowo może dobrze smakować lub ładnie pachnieć.
Obie pomadki działają prawie tak samo, z tym , że oliwkowa jest o ułamek lepsza. 


Nawilżenia nie ma, czy smaruję czy nie na to samo wychodzi. Jak pomadka zniknie często usta są suche, spierzchnięte, jest gorzej niż po jakiejkolwiek pomadce jaką używałam do tej pory.. Obie nie utrzymują się długo na ustach, kilka minut i znika całe „nawilżenie”. Ciągle mam lekko popękane usta, pomadka ich nie koi, nie nawilża, nie pomaga. Oliwkowa ma bardziej oleistą i gęściejszą konsystencję, więc jest troszkę lepsza. Jestem bardzo nie zadowolona z produktu. Nie spełnia moich podstawowych wymagań, a cena duża. Na pewno nie kupię żadnej pomadki z Ziaji, a chyba tez nie żadnego ich kosmetyku. 

Kokosowej jedynym plusem jest zapach, bo pachnie pięknie. Miałam już żel pod prysznic z Ziaji kokosowy i też był do niczego. 

Wybrałem je ze względu na opakowania, bo bardzo lubię wyciskane pomadki. Nie lubię sztyftów, które się łamią, kruszą, paprochy się kleją do nich.  A tutaj miękka tubka z zakrętką. Łatwo wyczyścić ustnik. Produkty nie są testowane na zwierzętach.



20 komentarzy:

  1. Nie znam, ale widzę że nic mnie nie omija. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam kokosową wersję - bardzo ładnie wygląda na ustach i pięknie pachnie, ale wsadziłabym ją raczej do grupy "gadżetów i umilaczy", bo z pielęgnacją było przeciętnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie nawet z pielęgnacją i zapachem było kiepsko, bo krótko pachnie

      Usuń
  3. do ust polecam Carmex. Miałam kiedyś tę kokosową. Cudowny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może Twoje usta potrzebują masła shea i wosku pszczelego albo olejku rycynowego;) Ziaja bazuje na parafinie, którą nie każde usta lubią. Moje na nią nie reagują. Jak były suche tak nadal są suche, gdy nałożę na nie pomadkę ochronną z parafiną...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje nie lubią tez wazeliny i może masz rację poczytam teraz składy

      Usuń
  5. skończyłam pisać recenzję tez 2 balsamów ziaji, ale jeszcze nie opublikowałam

    ja mam Blubel jabłko-agrest - Bubel straszny, nie robi nic
    podobnie jak poziomkowy, który po miesiącu zaczął się rozwarstwiać i wywaliłam
    z kolei drugi o którym pisałam to z pomarańczowej serii i jest genialny, fajnie nawilża i odżywia.

    ale z tego co widzę, ogólnie więcej bubli mają jeśli chodzi o pielęgnację ust

    OdpowiedzUsuń
  6. oh szkoda ze nie dziala, planowalam ja sobie kupic :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam obie, wydaje mi się, że oliwkowa ciut bardziej nawilża, ale też uważam, że w sumie obie są do bani ;-) kokosowa nic a nin nie nawilża, odczucia miałam podobne do Twoich. Krem do rąk z tej samej firmy też jest fatalny.

    OdpowiedzUsuń
  8. osobiscie nigdy nie probowalam i po tym co tutaj przeczytalam raczej juz nie sprobuje. Niektore kosmetyki Ziaji spisuja sie naprawde dobrze ,ale jak widac seria pomadek do nich nie nalezy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mie prawie żadna ziaja nie spisuje się dobrze

      Usuń
  9. Dla mnie oliwkowa była bardzo dobra, ale taka w słoiczku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fakt, nie nawilża, bardziej jakby... natłuszcza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś oliwkową, ale bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też się nie sprawdzały, ale kokosowała miała cudowny zapach *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. W te wakacje miałam lekką fazę i też skusiłam się na tę pomadkę. Niestety również nie przypadła mi do gustu. A lubię pomadki w sztyfcie. Nie zniechęcaj się od razu do ziaji. Że pomadka/żle był złe nei znaczy że wszystko jest. Za to zapachy maja bardzo ładne. Np. żel pomarańczowy pachnie prawdziwą pomarańczą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam dużo kosmetyków z ziaji i żaden nie był nawet dobry, same przeciętniaki

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies