poniedziałek, 5 listopada 2012

TAG 2x :)

Witajcie,

Dzisiaj mam dla Was 2 TAGi oba od Naturalnie piękna.  
 
 
Zasady:
  • odpowiedzieć na 13 pytań,
  • otagować 5 osób (oczywiście poinformować je o tym),
  • podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.
 
Zapraszam do zabawy.


1.Twój naturalny kolor włosów:
ciemny brąz, taki jak na moich zdjeciach z przyrostu.

 


2.Twój obecny kolor włosów:
Naturalny


3. Aktualna długość Twoich włosów:
Dłuższe, sięgają mi spokojnie poniżej ramion.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
Chciałabym mieć długość do pupy

5. Jak często podcinasz końcówki?
Co 2 miesiące

6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane?
Moje włosy w zależności jak im pasuje są proste, ale odginające się na końcach, czasami falowane z przodu, ale tył prosty i odginający się w każdą stronę.


7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
wysoką

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)?

 
były przetłuszczające się a teraz w zależności od tego jak je pielęgnuje to albo są normalne albo się przetłuszczają. 

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
Nie mam codziennego rytuału. Myję co 2-3 dni. Najpierw olej (na noc albo na kilka godzin), potem szampon, odżywka minimum na 30 min i czasem płukanka. Obecnie układam przy użyciu suszarki, żeby jako tako wyglądały. Obowiązkowo odżywka b/s Jaoanna z apteczki babuni oraz spray przeciw UV i nabłyszczający SunOzon. W zależności od tego jak mi wyschną nakładam albo odżywkę b/s na końce albo olej.

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itd.)?
oleju kokosowego :( wiatru, czesania po wyschnięciu, braku stylizacji

11. Co lubią Twoje włosy (nawilżanie, olejowanie itp.)?
drożdże:) olej arganowy, suszenie suszarką i układanie (bez tego jest piorun w miotłę), czesanie na mokro, 

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
rozpuszczone albo w kucyku

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały?
Mam nadzieję ze powiedziały by mi czy są kręcone czy nie i jak mam je do licha pielęgnować skoro się buntują? 

14. (pytanie opcjonalne): od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów?
od lutego 2012, jak założyłam bloga. To było w tym samym dniu


TAG: Moje blogowe sekrety




 Po blogosferze krąży ostatnio dosyć popularny TAG, który wydal mi się interesujący - na Waszych blogach czytałam go  z zaciekawieniem. Zapraszam zatem na moje blogowe sekrety.

1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Prowadzę bloga od lutego 2012 roku. Staram się dodawać co 2 dni, jednak tyle się dzieje w mojej pielęgnacji, tyle mam rzeczy do zrecenzowania i oczywiście stałe elementy jak pielęgnacja czy przyrost że często dodaję codziennie wpisy. Czasem jest tez tak, że kilka dni jestem bez internetu, albo nie mam czasu nic pisać ani tym bardziej dodać.  

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Jeśli mam możliwość to potrafię nie wylogowywać się cały dzień z bloga, tylko odświeżać co jakiś czas. Na studiach bardzo dużo robimy przy komputerze i blog w tle mi nie przeszkadza. A często jest tak, że przez kilka dni nie wchodzę w cale, albo tylko dodać komentarze.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Rodzina  coś wie, ale nie konkretnie, Mojego męża to nie interesuje, bo nie pisze nic o nim. Kilka dni temu odnalazła mnie sąsiadka, która też ma bloga. Znajomi ze studiów wiedzą że mam, bo męczę ich olejowaniem (już 5 osób przekonałam do tego), ale na blogu moim nie wiem czy byli.

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
wszystkie, ktoś potrafi maskę do włosów opisać w super sposób, a ktoś wymyślił laminowanie i czytałam na ten temat wszystko co pisałyście. 

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Nie zazdroszczę tylko podziwiam długie włosy. Albo talent do robienia zdjęć, którego ja nie mam.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie, nie dajmy sie zwariować. Kupuję kosmetyki, bo chcę przetestować na sobie, a nie dla notatek.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
trochę tak, bo nigdy bym sama nie kupiła nic z Alterra, BD,mydlarni u Franciszka.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Stałam sie bardziej świadomą swoich kosmetycznych wyborów.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Głównie z życia codziennego – oraz mojej pielęgnacji. Prowadzę blog urodowo-kosmetyczny to staram się żeby najwięcej było o pielęgnacji i kosmetykach.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Nie, nigdy.

Dodatkowe pytanie:

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Małe czcionki:) Albo nieczytelne kolory. To, że same wiemy co napisałyśmy nie oznacza, że komuś będzie się chciało czytać jasno szare, malutkie, powyginane literki na białym tle. Trzeba liczyć się z tym, że dużo osób czyta z netbooków (też czasem tak mam) i to co na 17 calach jest super widoczne na 7 już nie da rady odczytać. Cały czas walczę z moją czcionką, która przez 8 miesięcy była czarna, a teraz może być tylko szara. Nie wiem gdzie coś poprzestawiałam i jak to naprawić. Weryfikacja obrazkowa - kiedyś jeszcze dało się jakoś odczytać, teraz to kiepsko. Nieraz po prostu rezygnuję z wystawienia komentarza jak 6 raz nie dam rady  wpisać. 

taguję:
http://kreconowlosa.blogspot.com/
http://www.lilinaturalna.com/
http://blogcaskady.blogspot.com/
http://arivle-bloguje.blogspot.com/
http://aladriela-aladriela.blogspot.com/
http://all-i-can-do-is-write-about-it.blogspot.com/

9 komentarzy:

  1. Dziękuje za oTAGowanie, postaram sie odpowiedzieć jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, tagi niedługo się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!! To naprawdę bardzo miłe:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam z ciekawością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. co do czcionek - bloger wariuje. ja nie mogę swojej zwiększyć, chociaż jak dla nie jest 2 pkt za mała, stąd gadżet w lewej szpalcie :)on też zmienia kolory, jak chcesz, to wyślę Ci na maila jego kod html bo w komentarzu nie wchodzi, tylko mi napisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. moje włosy też nie przepadają za olejkiem kokosowym :/

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja jeszcze nie olejowałam włosów;(

    OdpowiedzUsuń
  8. tez z czcionka mam problemy i mnie to wnerwia ostro ! :/
    dzieki za otagowanie , zbieram sie za zrobienie go.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies