sobota, 15 grudnia 2012

Rękawica do kąpieli Alchipelag Piękna - wygrana w konkursie

Witajcie,

Rękawicę z palcem z naturalnej gąbki i bawełny dostałam w paczce, którą wygrałam u Siempre la belleza. Od razu zaczęłam testować jak działa pod prysznicem. 



Po pierwszych użyciach zrobiły mi się strupki, bo jest bardzo ostra. Skóra była podrażniona, ale postanowiłam, że przeżyję i przeczekam, bo może potem będzie lepiej. Na szczęście z czasem było lepiej i teraz moją skórę nic nie rusza.

Z drugiej strony ma mięciutką gąbkę. Bardzo fajnie masuje.

Rękawicą ciężko jest spienić żel, trzeba mocno trzeć żeby coś się pokazało. Widać,  że nie ma wyodrębnionego palca. Jest też trochę niewygodna, spada z ręki. Na moją dłoń jest za szeroka i często potrafi się obkręcić dookoła. Trzeba ją mocno w środku trzymać i jest to niewygodne. 


Opis producenta:


Dlaczego naturalne gąbki są nieporównywalnie lepsze od sztucznych?:

  • nie rozwijają się w nich bakterie, dzięki czemu są bardziej higieniczne,
  • jest to produkt hipoalergiczny, gdyż roślina, z której powstaje, nie zawiera koloryzujących barwników,
  • stymulują krążenie,
  • pomagają w profilaktyce i zwalczaniu cellulitu,
  • działają jak naturalny peeling (złuszczają martwy naskórek), wygładzają skórę,
  • delikatnie wygładzają szorstkie miejsca na stopach, piętach, łokciach, kolanach i wszędzie tam, gdzie potrzebne jest działanie mocno peelingujące,
  • wspomagają wchłanianie preparatów pielęgnujących skórę,
  • zapobiegają wrastaniu włosków po depilacji,
Skóra przy systematycznym stosowaniu luffy staje się delikatna, świeża, zdrowa, nabiera elastyczności i sprężystości, co czyni ją delikatną w dotyku.

Produkt nie testowany na zwierzętach.



Cena brutto: 8.90 zł

  

11 komentarzy:

  1. ja mam gąbkę luffy, nie lubię tego twardziocha
    rękawica mnie kusi, ale pomyślę jeszcze nad nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nei rozglądałam się za takimi gąbkami bo wydawało mi się że są mega drogie a jednak tak nie jest:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobną kształtem i faktycznie jest nie wygodna w użyciu. Używałam też kiedyś na całą rękę rękawiczki takie jak zwykłe z tym że do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na ogromną :D Faktycznie, tego palucha to mogli bardziej dorobić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakoś nie mogę się przekonać do gąbek wszelkiego rodzaju, wydaje mi się, że nawet w takich naturalnych bakterie mają jak w raju :/

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawią mnie takie rękawice. Zastanawiam się nad zakupem jakiejś.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak pomaga na wrastające włoski - moja zmora - to będę szukać jej na półeczkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wiem czy pomaga, ja nie mam tego problemu, więc się nie wczuwałam czy pomaga na włoski czy nie

      Usuń
  8. lubię takie rękawice, fajna skóra jest po "wyszorowaniu" się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies