środa, 17 kwietnia 2013

Podsumowanie pielęgnacji w kwietniu

  Witajcie,

Z całego świątecznego zamieszania zapomniałam zrobić zdjęcia włosów w kwietniu. Przeszukałam bloga i foldery na dysku i nie ma! Jestem w szoku, bo nigdy mi się to nie zdarzyło.

Ze zmian pielęgnacji to zaczęłam ograniczać kozieradkę, po której wbrew wszystkim blogom włosy mi wypadają na gwałt, na rzecz kocanki, która moje włosy kochają. 

Zafarbowałam się też na czerwono-rudo, od dawna marzyłam o zmianie koloru szczególnie na rudo. Ale mój naturalny kolor bardzo mi się podoba, nie mam czasu/ochoty co 3 tyg farbować się od nowa. Więc zafarbowałam sobie jedno pasemko i to jest super rozwiązanie, Jest na tyle duże, że widać kolor, nie nie rzuca się bardzo w oczy. Jest idealne, a farba Palette kosztowała ok. 3 zł*! Złapała od pierwszego użycia, w farbowałam na folii, bo nie chciałam zabrudzić siebie i łazienki. Zrobiłam go sobie sama, zwykłą farbą , bez rozjaśniacza, trzymałam 20 min. Efekty są rewelacyjne i bardzo mocne jak na moje ciemno brązowe włosy.

W pielęgnacji przeszłam na jeden produkt przez dłuższy czas: dwie wcierki, dwa szampony i dwie odżywki. Tyle na całe pół miesiąca i aż skończę opakowania. Wiąże się to z tym, że: moje włosy lubię taką kombinację oraz chcę się pozbyć kosmetyków przed przeprowadzką. 

1
-

2
-

3
Szampon Seboravit
Odżywla Alverde
Odżywka na końcówki Biowax

4
-

5
-

6
-

7
Szampon Seboravit
Odżywla Alverde
Odżywka na końcówki Biowax

8
-

9
-

10
-

11
Wcierka kocanka + kozieradka
Szampon Seboradin
Maska Alterra granat i aloes
Odżywka na końcówki Biowax

12
-

13
-

14
Wcierka kocanka + kozieradka
Szampon Barwa chmielowa
Moska Alterra granat i aloes
Odżywka na końcówki Biowax
Wcierka Seboravit

15
Wcierka Seboravit




* Sprawdzałam farba nie była przeterminowana, zepsuta, wgnieciona, rozdarta. Jedynie sklep (chyba Tesco) robi co jakiś czas takie szałowe promocje i można dobre rzeczy kupić za grosze.

9 komentarzy:

  1. A ja właśnie używam kozieradki... Kurcze, już sama nie wiem, czy mi pomaga, czy też nie, a boję się utracić znów dużą ilość włosów. Sama nie wiem, czy nie przestać jej używać... chociaż może jeszcze trochę się pomęczę i zobaczę, może u mnie zadziałą jak potrzeba. Swoją drogą- nigdy nie słyszałam o czymś takim jak "kocanka"- zaraz wygoogluję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie fekt wypadania był od ok drugiego użycia, z kilku włosów do kilka garści

      Usuń
  2. Ja też zaczęła używać kozieradki. Ciekawa jestem, co z tego wyniknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie dałam rady z kozieradką.
    Fakt, ograniczyła wypadanie włosów, ale jej zapach chodził za mną wszędzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. A znasz jakiś dobry sposób na rozdwajające się końcówki? To jedyny mój problem z włosami, gdy są długie... Ścinam je trochę co kilka miesięcy, ale to mało pomaga jest dość ekstremalnym posunięciem... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzuciłam Biosilka do zabezpieczania końcówek, bo miał w składzie alkohol. I to on powodował zniszczenia tego co miał chronić. Więc może przejrzysz składy i odstawisz wszystko (odzywke do spłukania i bez spłukania) co ma w skladzie alkohol i zobaczysz czy się poprawiło? Codzienny rok nakładania alkoholu na włosy bardzo je niszczy

      Usuń
  5. https://marrti26.blogspot.com/b/post-preview?token=w08mID4BAAA.A3Qvb8VfVCRKK1TlI8Lm1w.JYmR700VA1DNHdogF19SGg&postId=7156731482435039881&type=POST

    Zostałąś nominowana do nagrody Liebster Award! Reguły pod powyższym adresem;-)
    Zapraszam do zabawy i pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies