wtorek, 13 sierpnia 2013

Zmiany na blogu czas zacząć!

Witajcie!

Postanowiłam zrobić małe zmiany na moim blogu. Jak widzicie od kilku dni po lewej stronie pojawił się nowy pasek boczny. Na razie tylko z postami ślubnymi, ale z czasem chcę przenieść tam najważniejsze wpisy z bloga, przez co mam nadzieję stanie się bardziej zrozumiały i łatwiejszy w wyszukiwaniu wartościowych treści. 




Chcę podzielić mój blog na kategorie:

- posty ślubne
Czyli wszystko co ja wiem i chcę się tym z Wami podzielić. Moje porady i spostrzeżenia a przede wszystkim wasze komentarze i podpowiedzi dla innych czytelników.

- włosowe sprawy
Tu chcę umieścić wszystko co do tej pory napisałam o włosach na blogu oraz w niedalekiej przyszłości chcę bardzo rozwinąć ten dział, żeby tworzył spójną całość. 

- olejowanie
Od samego początku istnienia bloga ten dział istniał i chcę go przenieść w widoczne miejsce oraz ciągle rozwijać. 

- mój Kraków
Od 2 miesięcy mieszkam w Krk i ciągle poznaję nowe dla mnie miejsca i rzeczy. Myślałam, żeby pisać o tym co warto zobaczyć, co jest ciekawego w Krakowie, ale w studenckiej cenie. Boję się tylko, że coś dla mnie nowe i ciekawe dla Krakusów może okazać się nie interesujące. Tak jak dorożki jeżdżące po rynku: dla turystów frajda, ale żaden mieszkaniec Krakowa którego poznałam nie wypowiadał się o nich dobrze. 

- bitwa kosmetyków
Zaczęłam dawno tą serię, polegającą na porównaniu dwóch produktów działających podobnie (np. dwa peelingi), ale zawiesiłam na chwilę, bo nie wiem czy jest sens. Dla każdego coś innego jest ważne i to co dla mnie było wadą, ktoś inny widział zaletę. 

-Nero i Bobek
Od dawna nie pisałam o moich królikach, bo i one się nie zmieniają. 


Powiedzcie proszę, które z tych działów chcecie żebym rozwijała najbardziej?
A może znając mój blog powinnam coś innego rozwinąć? 
Bardzo liczą na Wasze odpowiedzi. 

31 komentarzy:

  1. Jak dla mnie - fajny pomysł i ciekawie zapowiadają się te działy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mieszkam kolo krakowa ale mnie nie zachwyca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mieszkam tu od 2 miesięcy i wszystko jest nowe

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. robi tyle bobków zżenie mogłam go inaczej nazwać

      Usuń
  4. fajnie, wszystko będzie poukładane, na moim blogu też przydały by się takie zmiany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy mi na czytelności bloga, bo nie każdy ma siłę przebić się przez 2 lata blogowania

      Usuń
  5. pisz o Krakowie :D byłam tam ostatnio i trochę się błąkaliśmy, nie wiedząc gdzie najlepiej zjeść i do jakiego pójść klubu :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, z chęcią obejrzałabym ciekawe miejsca i spokojnie tam pojechała :-) Możesz też napisać o polecanych tam sklepach :-)

      Usuń
    2. Znalazłam kilka tanich a pysznych miejsc do zjedzenia i kilka darmowych rozrywek :)

      Usuń
  6. Nero i Bobek, posty włosowe i bitwa kosmetyków ;) Może jakiś dział z DIY ?- uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będzie DIY ślubne:) ile rzeczy można zrobić samemu i to jak tanio

      Usuń
  7. Czasami piszesz na luźniejsze tematy, shopping ubraniowy czy to co polecasz w aktualnych promocjach. To taka sugestia, bo widzę, że nic z tego typu kategorii nie ma, a wpisy pamiętam, że czasami takie dajesz:)
    Mi się podoba, że będzie coś o Krakowie. Taki widziany Twoimi oczami, super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojego bloga nie będę ograniczała tylko do tych kategorii:) ale boję się ze ciekawe posty mogą zaginąć w prawie 2-letniej pisaninie. Na "boku" będą tylko to z serii, a pozostałe zostaną tak jak są teraz pisane z etykietami i dodane do spisu treści (nad którym męczę się okropnie) :)

      Usuń
  8. Bitwa kosmetyków i włosowe sprawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z takimi działami, u mnie na blogu też by się coś podobnego przydało. Muszę nad tym pomyśleć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze jeszcze trochę pozmieniać grafikę, ale mam już pomysł na to

      Usuń
  10. ŚLUBNE SPRAWY-to coś co kocham czytać na blogach,a tak rzadko na to trafiam;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się pisać na ten temat wiecej bo wchodze w ostatnie 1,5 miesiąca!

      Usuń
  11. ja to ślubne najchętniej - bo sama w temacie :) a co do Krakowa to też poproszę, chociaż już parę lat mieszkam, to zawsze chętnie poznam nowe miejsca - zwłaszcza takie na studencką kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mieszkasz parę let to raczej Ty możesz pokazywać mi :)

      Usuń
  12. Bitwa kosmetyków - to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz o Krakowie! Uwielbiam to miasto, przed kolejnym wyjazdem na pewno przewertuję posty o tej tematyce :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bitwa kosmetyków to interesuje mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zmiany :) I czy to ty widniejesz na banerze u góry ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ja, postanowiłam się upublicznić

      Usuń
    2. Faktycznie z Ciebie jest Anielica :) Aż nie mogę się napatrzeć :) Taka kobieca i subtelna :) Piękna :D

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies