środa, 25 września 2013

Posty ślubne - u kosmetyczki

Witajcie!

Witam Was już jako mężatka (a nawet podwójna mężatka, bo to mój drugi ślub z tym samym panem). Widać było ciszę na blogu i teraz widzę nawet pomieszaną kolejność postów. Ale wszystko poprawię. Jak pisałam przed weselem byłam (jakby to powiedzieć) w zawieszeniu ślubnym. Bo ani o sukni dokładnie napisać nie mogłam, ani o I tańcu ani o księdze gości, bo wszystko miało być niespodzianką. Teraz jestem po ślubie i nie posiadam ani jednego zdjęcia ze ślubu! Nikt z rodziny zdjęć nie robił, ja sobie samej tez nie robiłam. I zostało mi czekanie na fotografa lub proszenie po dalszych znajomych. 


Dzisiaj luźny wpis o przygotowaniach do ślubu. Ja i mój mąż uważamy, że jest to tylko 1 takie dzień w życiu i trzeba zrobić wszystko co tylko damy radę, aby być w 100% zadowolonym. I bądźmy szczerzy - ładny wygląd to podstawa. Bo przecież nie po to kupujemy piękną suknie, idziemy do fryzjera. 

Od czego zacząć?

Przygotowania zaczęłam (i radzę zacząć) od ustalenia priorytetów i planowanego budżetu. Dla kogoś operacja nosa jest ważna przed ślubem dla innego maseczka algowa. 

Gdzie szukać ofert?
Ja zaczęłam od przeszukania ofert grupowych zakupów. Gruper, grupon, oferta mojej kosmetyczki, zniżki na fb, czy na bilbordach. 

Jakie zabiegi miałam?

Wybielanie zębów - 89 zł(z 399 zł)

Moja suknia była biała- biała, a jak zobaczyłam moje zęby w uśmiechu to chciałam krzyczeć. A że nie wierzę w moc past wybielających (sprawdziłam, nic nie wartają) postanowiliśmy z mężem iść na wybielanie zębów. A co! Zaczęłam się z a tym rozglądać miesiąc przed ślubem (bo wcześniej nie widzę sensu) i moje dentystka chciała namówić mnie na odlewy zębów i jakieś wkładki na noc. Efekty pojawiają się po kilku miesiącach - fajna opcja jak ktoś ma dużo czasu, kiepska jak miałam miesiąc  bo nawet odlewy nie przyjdą na czas. Więc został tylko laser. Na Dworcu Głównym w Krk wisiał plakat o promocji, mijałam go kilka dni aż mnie olśniło! Przecież żaden gruper nie jest mi potrzebny jak tu za 89 zł mam  obie szczęki. Niestety na ich stronie www pogubiłam się strasznie, zero informacji, tylko cennik i zdjęcia przed i po. Wszystko w cenach normalnych, nie promocyjnych. Wchodzę wieczorem na gruper i ... jest ich oferta! Głupi ma zawsze szczęście:) 

Efekty:
mój mąż przeszedł przez 14 odcieni! Ja tylko o 3. Efekty są  u mnie małe, ale u męża duże. Przed zabiegiem nie można stwierdzić jak bardzo podatne będą zęby. Była biała dieta, potem myłam zęby pastą wybielającą i doszłam do wniosku, że skoro moje zęby TERAZ mają szerokie kanaliki i łatwo mogą się znowu zabrudzić  to pasta wybielająca zęby z lepszej półki ma możliwość zdziałać cuda. Błąd, ja ani maż przy najlepszej podatności zębów na wybielanie nie widzieliśmy jakiegoś większego wybielania, to co mają zrobić osoby, które myją sobie zęby i liczą o jeden odcień w tydzień? 

Gdybym miałam drugi raz brać ślub na pewno poszłam bym na takie zabieg, a nawet dwa. Jestem zadowolona, bo wybieliło zęby, nie biło żółcią przy białej sukni. Jednak cena 499 zł jest za duża, skoro mamy Gruper. 

Peeling kawitacyjny i maseczka algowa, masaż twarzy - 49 zł
Uwielbiam nawet bez okazji kupować raz na 2-3 miesiące takie zabiegi.  Sam peeling często kosztuje ok 70 zł , maseczka ok 30 i koszt pakietu to ok 100 zł. A tutaj wszystko za 49zł. Kocham takie oferty i jestem w 100% zadowolona. Założyłam sobie kartę w salonie i dostaję info smsem o promocjach:) 

Fryzjer - próbna 50 zł, ślubna 90 zł, sesja 50 zł

Mam swoją fryzjerkę do której chodzę już 9 lat. Zna moje włosy, zna mój gust i zawsze w 100% jej ufam. Pokazałam jej co chcę mieć na głowie- zrobiła mi to i nie byłam zadowolona. Patrzymy razem i ona mówi: to teraz ja zrobię Pani po swojemu i zobaczymy czy nie bezie lepiej. Było dużo lepiej:) 

Rada:
Gdybym miałam teraz brać ślub to kupiłabym klipsy z włosami, bo własnych mam bardzo mało. A zawsze coś troszkę dodałoby objętości. 

Paznokcie - 50 zł

Był ze mną problem, bo wszystko co typowo ślubne mi się nie podoba. Pastelowe makijaże - nie, frencz - nie, cyrkonie - nie. Kosmetyczka sama nie wiedziała co ma mi zaproponować (oprócz 9 zdjęć z jakiegoś katalogu). Po trudach ustaliłyśmy, że będą miała bezowe paznokcie  nie wiem jakim lakierem, bo po prostu się na tym nie znam. Na moich naturalnych malowane lakierem utwardzanym UV. Robiła mi kwiatki, kropki, koronki i ciągle nie to. Aż wyjechała z trendem ślubnym: 
-Może cyrkonie, panie biorą. 
Ja już wściekło - zrezygnowana:
- A może ćwieki? 
- Mam srebrne, dam i zobaczymy. 


Obecnie jestem właścicielką pięknych paznokci z ćwiekami:) Kto powiedział, że Panna Młoda musi być grzeczna w cyrkoniach:) 

Regulacja brwi i henna : 12 zł

Dla mnie to oczywistość i codzienność. Chodzę jak czuję potrzebę, bo o ile regulacje sama zrobię, to hennę nie. Za 6 zł wolę iść w ręce specjalisty. 



Pozostałe zabiegi:
- depilacja (czego chcecie:) 
- odchudzanie
-

Jakie Wy miałyście zabiegi przed ślubem? Podajcie, a dopiszę do listy.
Co polecacie?
A co odradzanie?
Jakie są granice czasowe poszczególnych zabiegów?


Dostałam kupon ze zniżką na wybielanie (z 399 zł na 89 zł)  w Krk w tym salonie. Jeśli ktoś by chciał mogę wysłać. Tylko do zrealizowania w Krakowie!  Kupon jest w formie papierowej ulotki jedynie wysyłka pocztą wchodzi  w grę:) 

14 komentarzy:

  1. Bardzo przydatny pościk dla przyszłych pań młodych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. możesz mi wysłać uchto8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :)
    Nie pomyślałam o zębach, a przy śnieżnobiałej sukni chyba warto się nad tym zastanowić... będę na pewno się rozglądać za ofertami jakieś pół roku przed!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poszukać ofert w promocji bo dać 89 a 399 za to samo jest róznicą

      Usuń
  4. A ja ślub za 2 tygodnie i właśnie wczoraj miałam robione paznokcie (hybrydy) żeby troszkę je zapuścić i ochronić przed przeprowadzką i remontem. Fryzjerka od lat ta sama więc wie co lubię ale tydzień przed i tak będzie fryzura próbna. Makijaż próbny i "wyjściowe" paznokcie dwa dni przed. Cała reszta zabiegów w domu - peelingi, maseczki, kolagenowe nawilżanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peeling, maseczka tez w domu. Mam sprawdzone (np. korund i maseczkę z kwasami AHA z Perfecta) i nic lepszego kosmetyczka mi dać nie może. Choć zaraz po kawitacji miałam cerę sliczną:) Malowałam się sama, nie wieżę w zdolności małomiasteczkowych wizażystek. Znam podstawy makijażu, mam kosmetyki z lepszych firm (bazy pod cienie, podkład Revlon) i nie sądzę aby obca baba zrobiła mi makijaż lepiej.

      Usuń
  5. Gratulacje i wszystkiego najlepszego :) super, że masz sprawdzoną fryzjerkę. I cena baardzo w porządku. Zaszalałaś z tymi ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena taka bo ona wie, że będę wracać. Nie dosc że dobrze robi to ma taniej o 20-30 zł niż inne. Miałam propozycję czesania za pół ceny u znajomej znajomej, która ma tam praktyki. Jednak to by było oszustwo podbierać fryzjerce zarobek na mnie żeby iśc do jej praktykantki. Praktykantka czesze w domu wiec wynajem salonu, opłaty jej nie obchodzą. Cieszę się, ze moje fryzjerka na mnie zarabia. Jak mam dać komuś zarobić to komuś z legalną działalnością. Czesząc się u tych "domowych" fryzjerek odbieramy zarobek i źródło utrzymania tym z salonów.

      Usuń
  6. A ja niczego próbnego nie zamierzam robić :) uważam, że to strata pieniędzy no chyba, że ktoś nie ma sprawdzonej fryzjerki czy kosmetyczki. Ja na szczęście fryzjerkę mam, wiem co chcę i nie obawiam się raczej efektu końcowego :) Najgorzej z makijażem bo wszystkie znajome wychodziły z cegłą na twarzy i musiały same poprawiać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bardzo cieszę, bo czas poświecony na dwie próbne fryzury wynióśł ok 1,5 h a tego nie mogłabym poświęcić w dzień ślubu. Dodatkowy stres. Nie uważam że takie nerwy w dzień ślubu są warte tych 50 zł :)

      Ale każdy ma inne włosy i inny gust:)

      Usuń
  7. a nie balas sie gruponow ze cos Ci sie stanie?slyszalam juz o nie jednym , np o mikrodermabrazji..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę żadnej różnicy w traktowaniu mnie jako osoby z grupona a normalnego klienta. I tak kosmetyczki chcą aby klient u nich został i wracał nie tylko z kuponem. Nie boję się, bo najgorszą masakrę miałam u kosmetyczki w moim mieście i po umawianiu się na normalną wizytę

      Usuń
  8. ja chodzilam na solarium:) ale byłam blada jak córka młynarza

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies