sobota, 8 lutego 2014

Ziaja szampon i odżywka intensywne wygładzanie - super kosmetyk

Witajcie!

Dzisiaj recenzja dwóch kosmetyków w jednym poście. Cały czas używam ich razem, wiec nie jestem w stanie ich działania podzielić ani wskazać co który robi. W duecie są świetni. Szukałam szamponu, który wygładzi i wyprostuje moje włosy. Niestety przestały się same kręcić (już nie będę miała "loczków" jak na zdjęciu na górze. Wiec trzeba było iść w drugą stronę - do prostowania bez użycia prostownicy. 

Ziaja: szampon i odżywka intensywne wygładzenie do niesfornych włosów.


Tutaj powiem po raz pierwszy, że próbki kosmetyków dawane blogerkom robią szał - dostałam, wypróbowałam i biegałam po mieście szukając GDZIE to cudo kupić! Moje włosy po umyciu są proste, niby nic dziwnego, ale one lubią się odginać i puszyć. Tutaj problem puchu rozwiązany - szampon i odżywka tak nawilżają i dociążają włosy, że żadnych odżywek b/s na puch nie trzeba. Tylko olej  na końcówki. Przy dłuższym używaniu (2 miesiące) nie widzę przeciążenia włosów (jedynie dwa razy użyłam Biowaxa dla lepszego odżywania), nie używam też olejów (lenistwo). 


Cena ok. 5-6 zł za sztukę jest bardzo dobra, bo za ok 10 zł mam zestaw dwóch super kosmetyków. Obecnie używam co mycie tylko tej parki i włosy są super. Butelka szamponu ma 400 ml, a odżywki 200 ml. Więc ilość do ceny też rewelacyjna. 


Myślę, że za ok 10 zł warto wypróbować taki zestaw, bo może okazać się hitem. Polska firma, nietestowana na zwierzętach. 

Skład szamponu:
 Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate*, Cocamide DEA, Coco Glucoside*, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Polyquaternium-10, Panthenol, Hydrolyzed Silk, Glycol Distearate, Laureth-4, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Sodium Chloride*, Styrene/Acrylates Copolymer, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Citric Acid*. 
 


Skład odżywki: 
 Aqua (Water), Cetearyl Alcohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Isopropyl Myristate*, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil*, Polyquaternium-10, Hydrolyzed Silk, Panthenol, Cyamopsis Tetragonolobus Gum, Sodium Benzoate, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Eugenol, Citric Acid*. 

  * surowiec zaaprobowany przez ECOCERT

 

25 komentarzy:

  1. Mogłabyś podrzucić skład? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam próbkę odżywki i też byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę :) Wiem, że kosmetyki z Ziaji w ogóle robią szal :) Siostrze podkradam czasami szampon intensywnie nawilżający i na moich włosach sprawdza się rewelacyjnie :) I widzę że do listy będę musiała dopisać również te wygładzające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A maski używałas przed myciem czy po? Nie obciąża wlosowo? Ja mam niebieska maskę z cermidami ale używam ja przed myciem bo boje sie o obciążenie :) po myciu używam często różowej b/S ogólnie uwielbiam ziaje :) na mojej liście następna w kolejce do kupienia jest ta fioletowa wygładzająca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam po myciu jak odżywkę, zależy od czasu i humoru raz na kilka minut raz na dłużej. Właśnie, że lekko odciąża moje puszące się włosy i dlatego wyglądają tak świetnie. Wyglądają jak zdrowe, normalne włosy a nie sianko. nie wiem czy ktoś z przetłuszczającymi włosami tez będzie zadowolony. Wcześniej dodawałam kroplę oleju do szamponu, żeby uzyskać taki efekt, teraz nie muszę:

      Usuń
  5. Jeszcze nie miałam masek ziaji ale ich cena jak najbardziej zachęca do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To też moja pierwsza Ziaja, nigdy wcześniej jej nie miałam (bo co dobrego może być za 5 zł?) i nie żałuję

      Usuń
  6. Uwielbiam tą maskę, pisałam o niej kiedyś u mnie - cudownie dobiąża i wygładza ;) Szamponu nie mam, ale na co dzień myję odżywkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej główną zaleta jest dociążanie włosów a przez to wygładzenie:)

      Usuń
  7. Maskę chętnie bym przetestowała na moim włosach. Szampon chyba niekoniecznie, bo nie mam dobrych doświadczeń z szamponami z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam ich tylko razem, ale zawsze można mieszać z innymi kosmetykami :)

      Usuń
  8. ja bardzo lubię produkty ziaji, zwłaszcza z masek i odżywek b/s jestem zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię tą maskę, chociaż moich włosów idealnie nie wygładza, to i tak sprawdza się świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam szampon nigdy nie wygładzi jak prostownica

      Usuń
  10. Produkty z Ziaji są bardzo fajne oraz niedrogie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam jeszcze tych kosmetyków. Ale pewnie kiedyś wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz widzę coś takiego :)
    Koniecznie muszę kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie miałam żadnej maski Ziaji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też używam tej maski i szamponu. Są genialne, włosy gładkie i błyszczące, nie oklapnięte. I świetnie się układają. Także polecam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies