wtorek, 1 kwietnia 2014

Sól do kąpieli Kakao i Jojoba Wellnes & Beauty

Witajcie!

Kiedy zostało ustalone, że rezygnujemy z wanny na rzecz prysznica zaczęłam maraton po sklepach w poszukiwaniu olejków, soli i innych płynów do kąpieli. Żeby nacieszyć się na zapas. Tak trafiła do mnie z Rossmana sól do kąpieli kakao i jojoba z firmy Wellnes & Beauty. Lubię rossmanowskie kosmetyki, lubię zapach kakao - wiec kupiłam. Proszku jest dużo, bo aż 80g. Mi starczyło na dwie kąpiele (musiałam się z mężem podzielić). Sól była tania ok 3 zł. Ale działania też super nie ma. Po prostu lekko pachnie, nawet nie można powiedzieć o aromaterapii:(  Nie nawilża tez skóry. Po prostu jest. I ciesz się, że w ogóle coś ci pachnie. 



Podaruj sobie chwilę przyjemności każdego dnia. Drobne kryształki soli z odżywczych minerałów sprawią, że zwykła kąpiel zmieni się we wspaniałą ucztę dla ciała i zmysłów. Przebadany dermatologicznie, pH przyjazne dla skóry. 

Skład: /Kakao & Jojoba/ Maris Sal, Sodium Phosphate, Sodium Methyl Oleoyl Taurate, Silica, Parfum, Simmondsia Chinensis Seed Oil, CI 19140, CI 16035, CI 61570, Linalool.


Produkt dostępny w kilku wariantach zapachowych, m.in. Passionsblume & Aprikose, Kakao & Jojoba, Lemongras & Bambus. 

Ze wszystkich zapachów ten był najmniej chemiczny i najbardziej przyjemny. 


Używałyście tych soli?
Co myślicie o nich? 

2 komentarze:

  1. słyszałam że te owocowo kwiatowe sole WB mają mocne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies