poniedziałek, 2 czerwca 2014

Denko - czyli jak z 3 półek zająć jedną:)

Witajcie!


Mój mąż się cieszy - wreszcie odzyskał pół łazienki. Powiedziałam mu, że wyrzuciłam kosmetyki, a nie że puste pudełka (bo coś by go trafiło jakby wiedział, że tyle czasu magazynowałam pustaczki:). Dużo tego jest, choć wiem, że niektórym z Was takie zbiory zajmują ledwo miesiąc:)







Zielona glinka kambryjska - mój ulubieniec. Opis tutaj.


Odżywka Alverde - bardzo fajna, taka na co dzień. 


Joanna rzepa -bubel totalny. Opis tutaj


Szampon Babuszki Agafii - mój ulubieniec. Opis tutaj.


A teraz czas na próbki, nie będę ich opisywać po kolei, bo co można powiedzieć po jednej próbce?


Podzieliłam je tylko na producentów. John Masters Organics - bardzo drogie kosmetyki, ale szałowych efektów nie widzę (czasem zdarza mi się że po jednym użyciu, widać że kosmetyk jest świetny). Mają bardzo ładne zapachy, łatwo się pienią.




Pilomax - szampany i odżywki. Też nie mogę ocenić ich po jednym  użyciu. 


Sól do kąpieli Wellnes & Beauty - nie działa na mnie, nawet nie pachnie za mocno. Opis tutaj.


Mydła Alverde - truskawka. Bardzo ładnie pachnie i świetnie zmywa szmatki do OCM. Opis tutaj.


Kolejne próbki, które nie wybiły się z tłumu.




 Clarena - krem do twarzy, Bardzo fajny, ale opakowanie ma koszmarne. Opis tutaj


Woda brzozowa.Wreszcie wykończyłam wodę brzozową. Recenzja TUTAJ. Jest to jedna z lepszych wcierek, mało śmierdzi, ale też szału nie robi. Obecnie nie planuję nowego zakupu. Przelałam ją do atomizera i pryskałąm na włosy. wiecej o metodach nakłądania wcierek możecie przeczytać w tym poście:



I na koniec trzy woski YC. Opis tutaj. 





8 komentarzy:

  1. ja swoje zdenkowane kosmetyki trzymam w oddzielnym pudełku bo jakby miała je trzymać w łazience to by mnie rodzinka z domu wygoniła,że tyle tego tam stoi .. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbki zbieram w worku na prezenty i mniejsze pudełka, a resztę upycham po półkach:)

      Usuń
  2. Też się polubiłam z tą glinką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne była tylko trzeba wiedzieć z czym ją użyć

      Usuń
  3. Mam tą odżywkę z alverde ale jeszcze jej nie używałam :)
    Zapraszam do mnie : http://www.monaa-beauty-monaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tą zieloną glinkę mam mega ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies