poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Moje kosmetyczne skarby: odżywki do włosów

Witajcie!

To już drugi włosowy post z tej serii. Był już ulubione szampony a teraz przyszedł czas na odżywki. Tutaj wybór jest prosty. 

Moim ulubieńcem jest odżywka wygładzająca z Ziaja. Super działa z szamponem z tej serii. Naprawdę opanowuje puch i wygładza włosy. Cena to ok 5 zł. 


Druga którą bardzo lubię jest Garnier z masłem karite- super nawilża, dociąża włosy i nadaje miękkość. Są potem sypkie i nawilżone.

odżywka Lady SPA z olejkiem arganowym - działa rewelacyjnie, szczególnie w połączaniu z olejkiem arganowym. Dokładny opis ->klik



9 komentarzy:

  1. Zaciekawiła mnie ta odżywka z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  2. odżywka z Garnier jest i moim ulubieńcem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Garniera bardzo lubię, a Ziaję muszę koniecznie wypróbować niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ten garnier straszliwie obciążał włosy :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mnie kusi odżywka Lady SPA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. garnier również jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również mam ta odzywke z garniera i narazie spisuje sie bardzo dobrze: )))

    www.pasja-kladzii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam tą maskę z garniera, sprawdziła sie u mnie tak jak szampon czyli ok, ale bez szału

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba wypróbuję tę z Garniera... :)
    Pozdrawiam,
    Sol
    PS. Przepraszam za rzadkie wizyty, ale po urodzeniu dziecka na nic nie znajduję czasu... :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies