czwartek, 3 grudnia 2015

Mani żel z hybrydą Semilac STEMPELKI Konad

Witajcie!

Mój pierwszy raz ze stempelkami, na razie na starej pieczątce za 3 zł, bo nowiutka z Konad jest wysyłana do mnie już 2 tygodnie. Jak na pierwszy raz używania jakiegokolwiek stempla, po 4 próbie kokardka wyszła:) 

Kolory Semilac hybryd są boskie - moje ukochane kolorki. Dwa nowiutkie brokat i lila. Na targach LNE jak wpadłam na ich stanowisko to Baryzy nawet nie zobaczyłam tylko od razy 21 kolorków hop do koszyka i 22-gi dostałam gratis:) 

Z czasem zauważam, że większy rabat byłby gdybym kupiła Semilaki w RBS (hurotwni) bo dostałam 10% zniżki, a Semilac dawał tylko 5% (ośmieszyli się porządnie tak małą zniżką, np. Gelish dawał 30 zł zniżki na top i baze - to jest coś) 


Żele z hybrydą, przedłużane o 2 mm. 

Hybrydy Semilac
fiolet 10 Pink & Violet
ciemny fiolet 15 Plum
brokat 109 Miss of the world
Płytka Konad m59

   Lakier czarny Konad



Troszkę świątecznie się zaczyna robić:)

4 komentarze:

  1. Głęboki fiolet/śliwka świetnie wpisuje się w tą porę roku! Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie się zastanawiam, czy najpierw kupić rapidograf czy stempelki do hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg ceny tanszy jest rapidograf ale stepmelki sa szybsze i wygodniejsze

      Usuń

Dziękuje bardzo za wszelkie komentarze! W miarę możliwości czasowych odpowiem na Wasze komentarze:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
tu jest to do cookies